APSIPIRKIMAS EL. PARDUOTUVĖJE ŽALIASTOTELĖ.LT

AR DIRBA ŽALIA STOTELĖ PARDUOTUVĖS?

Šiuo metu dirba visos Žalia Stotelė parduotuvės ir lauko aikštelės. 

Parduotuvių adresus ir darbo laikus rasite čia: https://zaliastotele.lt/parduotuves

AR VISOSE FIZINĖSE PARDUOTUVĖSE GALIMA RASTI VISĄ E.PARDUOTUVĖJE MATOMĄ ASORTIMENTĄ? 

E. parduotuvės prekių kainos, nuolaidos ir asortimentas gali skirtis nuo esančių fizinėse parduotuvėse „Žalia stotelė“ ir „Žaliasis centras“. Prekių likutis sandėlyje ir e. parduotuvėje gali nesutapti, todėl išlieka galimybė, kad Jūsų užsakymo įvykdyti negalėsime arba įvykdysime tik jo dalį, o už prekių neatitikimą - pinigų skirtumą grąžinsime. Pinigų grąžinimo terminas 14 d. 

AR GALIU APSIPIRKTI NEUŽSIREGISTRAVĘS (-USI)?

El. parduotuvėje „Žaliastotelė.lt“ gali apsipirkti ir neužsiregistravę pirkėjai.

KAIP GALIU KREIPTIS PAGALBOS JŪSŲ EL. PARDUOTUVĖJE?

Apsiperkant darbo dienomis 9–18 val. pagalba bus suteikta pasinaudojus apačioje esančia forma arba paskambinus tel. +37052142785.

KAIP APSIPIRKTI JŪSŲ EL. PARDUOTUVĖJE?

Tai labai paprasta! Tereikia prisijungti, išsirinkti prekes, pristatymo ir mokėjimo būdą, o mes Jums pristatysime per 2–5 d. d.

ATSISKAITYMAS

Kaip galima atsiskaityti už pirkinius?
Šiuo metu už pirkinius galima atsiskaityti šiais būdais:
1) pristačius prekes grynaisiais sumokant kurjeriui; (esant COVID-19 ekstremaliai situacijai galimas tik atsiskaitymas mokėjimo kortele kurjeriui)
2) pavedimu naudojantis el. bankininkyste „Swedbank“, SEB, DNB, „Danske Bank“, „Nordea“, „Citadelės“, Šiaulių banke ir elektroninių mokėjimų sistema „Paysera“ ir „Paypal“. Taip pat galimas apmokėjimas išsimokėtinai prekėms ar prekių krepšeliams, kurių suma didesnė nei 50 eur.

Ar galima sumokėti už prekes iš užsienio?
Taip, sumokėti už pirkinius galite pasinaudoję „Paysera“ ar „Paypal“ paslaugomis.
Ar juridinis asmuo gali užsisakyti prekių ir gauti sąskaitą faktūrą?
Taip. Jei norite gauti sąskaitą faktūrą, turite užpildyti savo paskyros punktą „Mano asmeninė informacija“ ir įrašyti įmonės rekvizitus.

PRISTATYMAS

Kada gausiu savo užsakymą?
Pristatymo terminas priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo. Išsamesnė informacija pateikiama skiltyje „Pristatymas“.
Ar siunčiate prekes į užsienį?
Prekes siunčiame į ES šalis.
Kurjerio pristatytų prekių pakuotė pažeista, ar man jas priimti?
Jei priimdami siuntą pastebėjote pakuotės pažeidimą, nedelsdami praneškite apie tai siuntą pristačiusiam kurjeriui ar „Pickup“ taško siuntų darbuotojui. Paprašykite surašyti pakuotės pažeidimų aktą ir patikrinkite, ar Jūsų prekės nepažeistos. Jeigu prekės tvarkingos, galite priimti užsakymą, kitu atveju prekes turite grąžinti kurjeriui ir susisiekti su mumis pagalba@zaliastotele.lt. Priėmus užsakytą prekę ir pasirašius siuntos dokumentą be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkinga.

PREKIŲ ASORTIMENTAS

Ar galiu el. parduotuvėje esančias prekes rasti ir jūsų parduotuvėse „Žalia stotelė“?
Taip, daugelį prekių galite rasti ir parduotuvėse „Žalia stotelė“ ar „Žaliasis centras“. Ar konkrečios prekės likutis yra konkrečioje parduotuvėje galite pasitikrinti prekės kortelėje esančioje likučių informacijoje.
Ką daryti, jei prekės aprašyme nerandu mane dominančios informacijos?
Prašom susisiekti su mumis el. paštu pagalba@zaliastotele.lt, ir mes pabandysime atsakyti į Jums iškilusius klausimus.

AUGALŲ PIRKIMAS INTERNETU

Kodėl verta pirkti augalus internetu?
Augalus pirkti el. parduotuvėje „Žaliastotelė.lt“ verta, nes galite patogiai ir greitai išsirinkti norimų augalų, pirmieji sužinoti apie naujienas ir geriausius pasiūlymus. Mūsų el. parduotuvėje rasite išsamių veislių aprašymų, auginimo ir priežiūros patarimų.
Ar galėčiau nusipirkti augalų ir jūsų parduotuvėse „Žalia stotelė“?
Taip, parduotuvių, kuriose prekiaujama lauko augalais, kontaktus galite rasti skiltyje ‚Mūsų parduotuvės‘.
Ką daryti gavus augalus?
Viskas labai paprasta! Gavus svarbu nedelsiant išpakuoti, palaistyti ir laikyti šiltoje saulėtoje vietoje daugiausia 3 dienas iki persodinimo į nuolatinę augimo vietą, išrinkus augalui tinkamą vietą, paruošti duobę ir pasodinti.
Nesu patenkintas augalu, kurį pirkau internetu, ką daryti?
Augalų, pirktų internetu, negalima grąžinti, tačiau iškilus nesklandumų prašom susisiekti su mumis – padėsime išspręsti susiklosčiusią situaciją.
Ar ne per vėlu pirkti ir sodinti augalus?
Augalus konteineriuose galima sodinti viso sodinimo sezono metu.

EL. PARDUOTUVĖJE ŽALIASTOTELĖ.LT  GALIOJANČIOS AKCIJOS, LOJALUMO PROGRAMOS

Ar tos pačios akcijos galioja ir parduotuvėse „Žalia stotelė“?
Dauguma akcijų galioja ir mūsų tinklo parduotuvėse.
Ar galiu pasinaudoti savo nuolaidų kortele ir el. parduotuvėje?
Ne, nuolaidų kortelės galioja tik fizinėse mūsų tinklo parduotuvėse.
Ar apsipirkdamas el. parduotuvėje galiu pasinaudoti dovanų čekiu?
Taip, el. parduotuvėje „Žaliastotelė.lt“ galite atsiskaityti dovanų čekiu.
Gavau nuolaidų kuponą, kaip juo pasinaudoti?
Apsipirkę krepšelio suvestinėje į laukelį „Kuponai“ suveskite nuolaidos kupono kodą – jums bus pritaikyta nuolaida.
Už kokią sumą turiu apsipirkti, kad galėčiau pasinaudoti nuolaidų kuponu?
El. laiške prie nuolaidų kupono kodo pateikiame papildomas sąlygas, kuriomis suteikiamos nuolaidos. Jos kiekvienu atveju gali skirtis.
Ar nuolaidos sumuojamos?
Nuolaidos nesumuojamos.

AISTRINGŲ SODININKŲ KLUBAS

Kodėl verta tapti Aistringų sodininkų klubo nariu?
Narystė AISTRINGŲ SODININKŲ KLUBE Jums suteikia teisę pirmam (-ai) sužinoti visas naujienas, akcijas, gauti naudingų patarimų, specialių, tik Jums skirtų „paskutinės minutės“ pasiūlymų ir nuolaidų kuponų elektroniniu paštu. „Facebook“ paskyroje „Aistringų sodininkų klubas“ norime pasidalyti savo patirtimi, patarimais, žiniomis ir padėti užsiauginti kokybišką derlių. Kviečiame visus sodininkus diskutuoti, dalytis nuotraukomis, auginimo patarimais ir gudrybėmis!
Kaip tapti Aistringų sodininkų klubo nariu?
Nariu galima tapti užpildžius anketą internetu https://goo.gl/F3ZHVv  arba parduotuvėse „Žalia stotelė“ ar „Žaliasis centras“.
Kaip sistema supras, kad aš priklausau Aistringų sodininkų klubui?
Jums tereikia prisijungti prie el. parduotuvės savo el. paštu, kuriuo registravotės ASK ir galėsite matyti Jums skirtus pasiūlymus.
Kur galima rasti specialių pasiūlymų, taikomų Aistringų sodininkų klubo nariams?
Skiltyje „Aistringų sodininkų klubas“.

PREKIŲ IR PINIGŲ GRĄŽINIMAS

Gavau nekokybiškų prekių, kaip jas grąžinti?
Nekokybiškas prekes galima grąžinti per 14 dienų prieš tai susisiekus su mumis el. paštu pagalba@zaliastote.lt arba tel. +370 686 99944. Daugiau informacijos apie prekių grąžinimą galite rasti skiltyje „Taisyklės“.
Ar man grąžins pinigus už nekokybiškas prekes?
Nekokybiškas prekes, pirktas el. parduotuvėje „Žaliastotelė.lt“ galima pakeisti arba susigrąžinti pinigus. Daugiau informacijos apie pinigų gražinimą galite rasti skiltyje „Taisyklės“.
Gavau neužsakytų prekių, ką daryti?
Gavę neužsakytų prekių ar neradę užsakytų, nedelsdami kreipkitės el. paštu pagalba@zaliastotele.lt ar tel. +37052142785 ir išdėstykite susiklosčiusią situaciją.

NAUJIENLAIŠKIS

Kodėl verta užsisakyti naujienlaiškį?
Naujienlaiškio prenumeratoriai patogiai ir vienoje vietoje reguliariai gauna naujausią informaciją apie el. parduotuvėje vykstančias akcijas ir specialius pasiūlymus.
Kaip užsisakyti naujienlaiškį?
Tereikia įvesti savo el. pašto adresą pagrindinio puslapio apačioje. 

NUOLAIDOS KODAI

Nuolaidos kodas - išskirtinis raidžių ir/ar skaičių derinys, suteikiantis skirtingo dydžio nuolaidas, pritaikomas visam ar tam tikrai daliai asortimento. Nuolaidos kodas turi skirtingą galiojimo laiką bei pritaikymo sąlygas. Jį e. parduotuvėje Žaliastotelė.lt gali panaudoti visi, gavę informaciją el. paštu, socialinėje medijoje ar kitais rinkodaros kanalais.
SVARBU: nuolaidos kodas negalioja akcija pažymėtoms prekėms, sodo technikai, šiltnamiams, lysvėms ir sodo namams. Nuolaidos nesumuojamos. Be to,  krepšelio sumai nepasiekus minimalios užsakymo sumos, nuolaidos kodas gali negalioti.
Nuolaidos kodą panaudoti galite įvedę jį prekių krepšelio skiltyje „Užsakymo suvestinė“, laukelyje.
„Turite nuolaidos kodą ar dovanų kortelę?“ ir paspaudę „Gerai“.