Mieli klientai,

 

Informuojame, kad dėl COVID-19 pandemijos keičiasi apsipirkimo ir prekių atsiėmimo būdai, galimi siuntų pristatymo bei pinigų grąžinimo už prekes vėlavimai.

 „Žalios stotelės“ komanda deda visas pastangas, kad sodo, daržo ir namų prekėmis galėtumėte džiaugtis kuo greičiau, o apsipirkimas būtų sklandus ir saugus.

 

Jūsų patogumui:

  • Išplėtėme komandą: į darbą priėmėme 30 naujų prekių surinkėjų ir apskaitininkų.
  • Įdiegėme Chatbox‘ą: nuo šiol su konsultantu galite bendrauti per programėlę interneto svetainėje.
  • Įvedėme saugų prekių užsakymą: nuo šiol prekes galite įsigyti ne tik fizinėse parduotuvėse ar internetu, bei telefonu (8 800 00202).
  • Atnaujinome saugius prekių atsiėmimo būdus: užsakytas prekes galite atsiimti „pick-up“ stotelėse, paštomatuose arba siuntas bekontakčiu būdu tiesiai į namus pristatys kurjeris.

 

Žemiau rasite svarbiausią informaciją apie pokyčius COVID-19 pandemijos metu.

 Iškilus klausimams ar nesklandumams, kviečiame susisiekti telefonu 8 686 99 944 arba el. paštu: pagalba@zaliastotele.lt. Į Jūsų užklausas atsakysime parduotuvės darbo metu I-V 9:00-18:00 val.

 

SAUGUS APSIPIRKIMAS

 Sušvelninus karantiną, atidarytos „Žalios stotelės“ parduotuvės. Rūpindamiesi jūsų ir darbuotojų sveikata, reguliariai dezinfekuojame patalpas, įrengėme apsauginius skydus prie kasų, patogiose vietose įtaisėme dezinfekcinius skysčius, reguliariai matuojame darbuotojų temperatūrą. Visi darbuotojai dėvi apsaugines kaukes ir pirštines. Taip pat ribojamas patekimas į parduotuves, kad vienam pirkėjui būtų užtikrintas 10 kv. m plotas.

 

Sodinti skirtus augalus, trąšas, žemes bei sėklas galite įsigyti ir lauko prekybos vietose. Daugiau informacijos apie apsipirkimo galimybes ir adresus rasite ČIA.

 

Saugiai apsipirkti galite ir neišėję iš namų:

 

 ATSISKAITYMAS UŽ PREKES

 Saugant klientų ir darbuotojų sveikatą, parduotuvėse rekomenduojamas atsiskaitymas mokėjimo kortele.

Apsiperkant e. parduotuvėje galite atsiskaityti naudojantis elektronine bankininkyste, kreditine kortele ar „PayPal“ sistema.

 

 PREKIŲ PRISTATYMAS IR TERMINAI

 Prekes suruošime per 5–7 d. nuo užsakymo pateikimo dienos.

 Saugūs prekių atsiėmimo būdai:

 

Daugiau informacijos apie prekių pristatymą rasite ČIA

 DĖMESIO! Dėl padidėjusio užsakymų kiekio prekių pristatymas gali vėluoti iki 10 d. d.

 

 BEKONTAKTIS PREKIŲ PRISTATYMAS

 

Pasirinkus prekių pristatymo į namus būdą, laikomės bekontakčio pristatymo taisyklių. Visos siuntos paliekamos 2 metrų atstumu nuo gavėjo ir tiesiogiai su juo nekontaktuojant.

 

Gavėjo parašas keičiamas vienu iš šių būdų:

  • Gavėjas per atstumą parodo galiojantį asmens dokumentą (pasą, ID kortelę, vairuotojo pažymėjimą ar leidimą gyventi Lietuvoje), o kurjeris skeneryje įveda 5 paskutinius dokumento numerio skaitmenis.
  • Jei gavėjas neturi su savimi asmens dokumento, jam sutikus, kurjeris nufotografuoja gavėją šalia siuntos per 2–3 metrų atstumą.
  • Gavėjui atsisakius fotografuotis, kurjeris gali nukreipti siuntą į patogiausią DPD siuntų atsiėmimo stotelę.
  • Gavėjui nesutikus su nė vienu atsiėmimo būdu, kurjeris grąžina prekę siuntėjui.

 

 PINIGŲ GRĄŽINIMAS

 

Populiariausių prekių kiekis yra ribotas. Jei neturėtume užsakytos prekės iš Jūsų krepšelio, pinigus grąžinsime. COVID-19 pandemijos metu pinigų grąžinimo terminas – 14 d. d.